fredag 15 februari 2013

Valborg 2011

Här kommer en LO från Valborg 2011. Har inte bestämt mig för om jag gillar den eller inte.
Försöker mig på lite "zen-drawing" den här månaden och tänkte att jag lika gärna kunde rita på en LO som på ett tomt papper... Har inte bestämt mig för om jag ska färglägga grenarna eller låta dem vara ofyllda. Förmodligen får de vara som de är eftersom jag brukar tänka att jag alltid kan göra en ny LO med samma kort istället för att modifiera någon som jag inte är säker på att jag är nöjd med... :-P Syns inte så bra på fotot men "vägen" är lite mörkare brun (chalk).



Och jag behöver inte fundera på om det är mitt kort eller inte - brukar aldrig fota med den där datumstämpeln på korten men den här gången gjorde den sig ovanligt bra. 
Det var jättefint väder men blåsigt och kallt precis som det ska på Valborg, vad är väl en majbrasa utan att stå och huttra i väntan på att den ska tändas?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar