fredag 8 februari 2013

Marit 58

Min scrappande väninna som fyller år i december har jag alltid lika stora bekymmer med varje år... Vill ju gärna hitta en kortvikning hon inte redan provat själv! :-D

Hade precis gjort klart alla juliga julkort när jag skulle göra det här så det blev så långt från juligt rött som det gick komma... :)

Kortet ser ut som en liten bok, här ser man vikningen.

 Såhär ser kortet ut uppvikt. Man får hålla dekorationerna ganska platta.


Ville inte "kladda ner" det fina kortet med min handstil så jag gjorde
en dold ficka med en tag där grattishälsningen fick stå. :-)

Även baksidan fick en liten dekoration i form av min personliga stämpel
från Kreativa Ting. ;-)


1 kommentar :

  1. Men herregud människa.....vart får du allt ifrån??? Tja man bara häpnar!
    Snyggt!!!
    /Carina

    SvaraRadera