lördag 9 februari 2013

Elias 7

Yngste brorsonen fyllde 7 i januari. Jag hade precis påbörjat ett kort när dotra ville
vara med och göra ett eget. Nästan så vi slogs om mönsterpappret för hon ville
såklart använda samma som jag och det var ju ljus bara längs ena kanten! :-D

Eftersom han fyllde sju ville vi ju ha sju ljus på kortet och det löste vi på olika sätt.
Jag rullade ihop en bit mönsterpapper och satte dit en låga och sedan fick det fungera
som "stängning" på mitt kort.


Frida klippte istället ut egna ljus i cardstock.
Och lite bling måste det ju alltid finnas på grattiskort! :-)



Såhär ser mitt kort ut öppnat. En markering vid 7:an på vänster sida
och grattishälsningen på höger sida. :-)



Frida skrev en hälsning på framsidan, taggen fyllde hon
med urklipp från ett annat mönsterpapper.

Eftersom allt hon ville skriva inte rymdes på framsidan
fortsatte hon på baksidan. :-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar