tisdag 5 juni 2012

Hastverk!

Var med på Svensk Scrapbookings en-timmas-utmaning igår. Det var jättekul!
Men ett hastverk blev det allt! Jag kan ju ägna en timma bara åt att hitta rätt papper... :-D

Nu fick det bli en av mina favoritbilder och som tur var hittade jag ett set med färdigmatchade papper som gick hyfsat i färg med bilden. Ett krav var att färgen rosa skulle vara framträdande men det är ju ingen större match att hitta varken bilder eller papper med rosa på hemma hos mig... :-)

Såhär såg skissen ut som vi skulle utgå från:

Och såhär blev mitt bidrag som jag lämnade in (med ca fem minuter till godo)...


Efter att jag lämnat in den skrev jag till lite journaling runt om hela layouten. Och tog mig tid att fota trollsländan också... :-)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar