måndag 12 augusti 2013

Sandaler som presentkort

Idag visar jag ett exempel på hur du kan göra personliga presentkort!
Jag ville ge bort ett par fotvårdsbehandlingar och vad passar då bättre än ett sandalkort? :-)

Tänkte det var lite trist att ge bort ett stort vitt kuvert tillsammans med sandalkortet så jag frågade Agneta nere på Fotvårdskliniken Vasa om jag kunde få göra egna presentkort istället. Det var inga problem så sagt och gjort - två "fötter" inuti sandalkortet, varav det ena löstagbart blev lösningen. På så sätt finns hälsningen kvar när presentkortet lämnas in till Agneta.

Det finns säkert många småföretag som skulle gå med på att låta dig utforma presentkortet själv och sedan skriver/stämplar de på sin vanliga information på det innan du ger bort det. Bara att fråga! :-)






Papper: Core'dinations Grassroots (och en rosa nyans som jag inte kommer ihåg namnet på), Karen Foster Design Easter Blooms
Stämpel: Tusen Tack! från Kreativa Ting
Övrigt: Brads från EyletOutlet, spets, blommor


Visar även de här sandalerna hos Kreativa Ting där jag köpt materialet.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar