tisdag 6 mars 2012

DT-alster

Ojdå! Inser att jag försummat min blogg!

Får bli flera DT-alster i samma inlägg då... :-)

Nyaste alstret är ett retrokort med en raggarbil och en pinuppa. :-)


Kortet är helt i svart och vitt förutom pinuppan. Försökte med en svartvit sådan men det blev bara trist så det fick bli en läcker röd bikini på bruden istället... :-)


Vad har jag mer gjort då... Jo ett babykort, ett cris-crosskort och ett swingcard.

Vi börjar med babykortet:
Använde mig av samma modell av kort som ett av mina julkort med dubbelt utstansat "hål".


Criss-cross-kortet har samma härligt blommiga papper som Mia med blomma men i en lila nyans.


Swing-kortet är lite TimHolts-inspirerat men jag har bara använt mig av stämplar från Stämpelhuset... :-)

Det var allt för denna gången... :-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar