söndag 1 januari 2012

Årets första

Det blev en rivstart på nya året!

Min systerson fyller år till veckan men han hade kalas redan idag. Insåg att något kort skulle jag inte hinna få klart så det fick bli en liten "presentask" istället.

Som vanligt är det ju lite problematiskt att fota aluminium... :-) Och det som då inte syns så bra är små utstansade figurer, en krabba, några blommor, en bil, en sköldpadda osv som ligger under tejpen. Har gjort små hål så det ska se nitat ut. (Har fortfarande inte hittat något sätt jag gillar att färga in aluminiumet men jag fortsätter prova mig fram...)


Det han önskade sig mest (näst efter PlusPlus som jag nu vet är några slags pusselbitar som fungerar ungefär som lego men är snällare mot fötterna) var scrapbookingsaker. Då var det ju enkelt gjort att plocka ihop lite smått och gott ur mina egna gömmor; en bunt blommor, lite bling, några knappar och ett gäng brads... :-)


Lät locket vara som det var på insidan. Tänkte att han skulle gilla att se hur det var gjort och mycket riktigt satt han och kikade ett bra tag på insidan av locket... :-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar