onsdag 28 december 2011

Årets julkort

Julkort anno 2011... :-)

Har ju redan visat det sista julkortet för i år så nu tänkte jag hinna lägga ut de andra julkorten också innan det blir nytt år.... :-)

Det blev modellen "pocket card" i år. Har använt mig av olika tjocka dubbelsidiga julpapper. Taggarna är gjorda av cardstock utom den röda som är en färdig tag.



Embossade en julstämpel (Julbakgrund 4 "SD-01528") från Stämpelhuset med glittrigt embossingpulver på taggarna. Utom en som fick en julälg (från kitet med julälgar från mässan) istället. Tanken var att älgen skulle få vara med på alla men hittade den här underbara bakgrundsstämpeln istället så jag tänkte om... :-)


Det blev inte så många julkort i år men hellre kvalitet än kvantitet... :-)
Fotade aldrig insidan på "pocket card"-korten, där finns en bild på min dotter och en godjul-hälsning.

Det blev ett litet mindre julkort också då mina foton tog slut och jag behövde ett kort till. Det blev förlagan till årets sista julkort som jag visade här.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar