lördag 29 oktober 2011

Älgkort

En vinterälg (från årets tävlingskit på Stämpel- och scrapyran som gått av stapeln i Västerås idag) fick pryda mitt kort som jag är med i SS oktoberutmaning med!



Ett brunt cardstock i botten som jag vek på hälften (så det är ett ganska stort kort med andra ord - en utmaning i sig att jobba så stort för mig som gillar mindre kort...).
Ett härligt mönsterpapper som jag använt både fram och baksida av. En stämplad & målad älg som jag satte bakom ett fönster (på 3dkuddar för att få lite djup).


Ett litet band fick fungera som gardin. Utstansade snöflingor och en julhälsning (också från tävlingskitet). Både på älgen och snöflingorna är det "snö" men det var svårt att få med på foto... :-)

4 kommentarer :

  1. Vilket underbart härligt kort!

    SvaraRadera
  2. Awesome work, thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, we have 4 prizes this month, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Coolt:)
    Tack för ditt avtryck, betyder mycket.

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Du är efterlyst, men nu hittade jag dig äntligen : )
    Phunnyface har en stämpel här som du tipsade om, så nu behöver vi bara din adress så vi kan skicka den till dig.
    Tack för din ide och grattis!
    En Jägare söker ett nytt hem *S*

    Mvh
    Fredrik

    SvaraRadera