fredag 8 juli 2011

BH-kort med det lilla extra

Det har knappast varit lugnt på scrapfronten sista tiden så det är inte därför bloggen har legat tyst... :-)

Börjar med ett grattiskort som jag gjorde i maj. Min dotter (3 år) var med när jag skulle göra den klar och eftersom hon tyckte att det fattades något fick hon lägga till det. :-)
Hoppas hennes kusin tyckte om "tvisten" på det från början tänkta "buns & bra"-kortet. Vet inte om det finns något bra svenskt ord för kortet... Jag använder mig av "BH-kort" för det är ju rätt talande omän det inte framgår att det även finns en baksida... :-)



Så baksidan (utan huvudet, det hör ju liksom till framsidan... :-))


På insidan blev det en stämpel och en lite berättelse om varför kortet har ett huvud... :-)
Det fick bli en räddning av "hålet" i stämpeln då jag stämplade direkt på kortet... :-/



Den observante kanske ser att det är armar och ben på "huvudet" på första bilden. Jag frågade dottern om dem men de hade liksom bara kommit med av farten... :-)

1 kommentar :