måndag 11 april 2011

Blogcandytips

Dags för lite blogcandytips igen (april ut) medans jag jobbar vidare med "framkallningen" av mina senaste alster... Tänk att fotoredigering ibland tar lika lång tid som att göra ett kort eller en layout... Nåja, inte riktigt så lång tid kanske men det känns så ibland! :-)

Först ut är scrappfabriken som har ett härligt paket till utlottning!





Liselotte S har också en finfin candy på gång! Önskar jag vann de där härliga banden... Jag har aldrig band i rätt färg! lol

4 kommentarer :

  1. Håller med om att det tar tid att redigera bilder. Suck! Varför tar man inte superbilder på en gång för? ;) Jag brukar inte heller ha rätt band eller rätt färg på bandet till det jag gör. Hur kan det vara så? :S

    Väntar med spänning på att få se lite layouter på din sida!

    SvaraRadera
  2. I like those first one too much. I keep it in my desktop computer, it is really awesome and beautiful image. I really wonder to watch your arrangement of flowers.

    SvaraRadera
  3. Those colorful ribbons creation is perfect for attaching thread of mobile covers. Dark green is my favorite and very attractive with the purple cover.

    SvaraRadera
  4. Arrangment of those flowers is as always great and superb, no doubt. I done same thing with single colours and it is currently in ending process.

    SvaraRadera