tisdag 13 april 2010

Baby-box

Mitt första försök till en "exploading/fallout-box" (vet inte vad det kallas på svenska). Muttrade många gånger över att jag gett mig på en åttakantig box första gången men den såg så mycket finare ut än en med bara fyra sidor. Slutresultatet blev hyfsat för att vara första försöket... :-)
Glömde dock att fota det innan det blev transportsäkrat så ni får försöka tänka er hur den ser ut utan presentsnörena som bara var för att hålla kvar locket i transporten. I boxen hade jag stoppat en burk med babystjärtkräm som passade perfekt i storlek trots att jag gjorde boxen först och kom på innehållet efteråt... :-)



Utfallen:

1 kommentar :

  1. WOW! Dette var jo en superlekker boks!! Flotte detaljer og fine farger =)

    Jeg har en liten candy på bloggen, om du vil prøve lykken ;) (og som følger får du to "lodd" i trekningen)

    Klem fra Anne

    SvaraRadera